ДПА у 2018 - 2019 навчальному році

Лист Міністерства освіти і науки України від 27.03.2019 року

"Щодо методичних рекомендацій про проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2018-2019 навчальному році"

 

Що змінилося у державній підсумковій атестації і хто проходитиме її цього року - 

набув чинності новий порядок проведення ДПА

 

 

                                                          Графік                                                                                           проведення державної підсумкової атестації                                                     учнів 4-х класів у 2018-2019 навчальному році                                          середньої загальноосвітньої школи №95 м.Львова
№з/п Клас Предмет ДПА Дата проведення Час проведення Кабінет
1 4-А математика 14.05.2019  9.55 207
2 4-Б математика 14.05.2019  9.55 301
3 4-В математика 14.05.2019  9.55 310
4 4-А українська мова 16.05.2019  9.55 207
5 4-Б українська мова 16.05.2019  9.55 301
6 4-В українська мова 16.05.2019  9.55 310

 

                                                       Графік                                                                                           проведення державної підсумкової атестації                                                         учнів 9-х класів у 2017-2018 навчальному році                        середньої загальноосвітньої школи №95 м.Львова
№з/п Клас Предмет ДПА Дата проведення Час проведення Кабінет
1 9-А українська мова 29.05.2019 9.00 317
2 9-Б українська мова 29.05.2019 9.00 318
3 9-А математика 03.06.2019 9.00 214
4 9-Б математика 03.06.2019 9.00 215
5 9-А інформатика 07.06.2019 9.00 100
6 9-Б українська література 07.06.2019 9.00 317

 

 

Для проведення атестації з математики вчитель готує не менше 10 варіантів контрольних робіт.  Пропонується розділити завдання на три частини. Перша частина – 10-12 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне завдання. Для кожного тестового завдання рекомендується подати 4-5 варіантів відповіді.  

Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в роботі відмічена тільки одна літера, якою позначено правильну відповідь.  

Друга частина атестаційної роботи може складатися із 4-6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю. Такі завдання вважаються виконаними правильно, якщо записана правильна відповідь. Усі необхідні обчислення, перетворення тощо учні виконують на чернетках. Третя частина атестаційної роботи може складатися з 3-4 завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Завдання третьої частини вважаються виконаними правильно, якщо учень навів розгорнутий запис розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу розв'язку та надав правильну відповідь. Правильність виконання завдань третьої частини вчитель оцінює відповідно до критеріїв і схеми оцінювання завдань з якими учні повинні бути завчасно ознайомлені. У кожній із частин атестаційної роботи рекомендується поєднати завдання з алгебри і геометрії в орієнтовному співвідношенні 2:1. Також завдання мають охоплювати весь курс математики за 5-9 класи.  Завдання третьої частини атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі штампом відповідного навчального закладу.     Атестація з математики проводиться упродовж 135 хв.                                

 
 

 

  •