Субота, 20.01.2018, 02:12Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 246
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Прозорість та інформаційна відкритість школи


1.Статут школи

Статут школи - це обсяг правил, що регулюють правовий її стан, відносини, пов'язані з внутрішнім управлінням, стосунки з усіма учасниками навчально-виховного процесу. 

(перейти до документа) 

2.Структура та органи управління закладом освіти

 

3. Мова освітнього процесу.                               Мова, якою відбувається освітній процес - українська.

В школі  вивчають англійську, німецьку та польську мови

4. Кадровий склад школи  (перейти до документа)

5. Наявність вакантних посад   (перейти до документа)  

6. Мережа класів та контингент учнів школи (станом на  05 вересня 2017р) 

                                                                                   (перейти до документа)

7.Правила приймання дітей до школи    (переглянути)  

8. Матеріальне забезпечення  (перейти до документа) 

9. Річний звіт школи     (перейти до документа) 

 

 

10. План роботи на 2017-2018 навчальний рік   (перейти до документа) 

11. Освітні програми, що реалізуються в закладі ( перейти до документа)

12. Фінансова діяльність:

      - Рахунок благодійних внесків   (переглянути) 

     - Кошторис (переглянути)

     - Фінансова звітність:  

         І квартал 2017 року (документи)

        ІІ квартал 2017 року (документи) 

        ІІІ квартал 2017 року (документи)    

    - Використання коштів загального фонду (документи)

    - Використання позабюджетних коштів ( документи )

13. Послуги, які надаються школою дітям з особливими освітніми потребами

Освітні - спрямовані на здобуття освіти відповідного рівня на основі державних стандартів з урахуванням розвитку кожної дитини.
Психологічні - система кваліфікованих заходів, спрямованих на відновлення, корекцію психологічних функцій і якостей дітей з особливими потребами, створення сприятливих умов для розвитку та ствердження особистості.
Соціально-педагогічні - виявлення та оцінювання потреб, складання індивідуальних планів та рекомендацій щодо шляхів задоволення потреб, сприяння розвитку соціальних навичок і компетенцій дітей, їх різнобічних інтересів.
Реабілітаційні - заходи, спрямовані на відновлення оптимального фізичного, інтелектуального, психічного і соціального рівня життєдіяльності дітей з ООП з метою сприяння їх інтеграції в суспільство.

13. Доступність будівлі та приміщень школи для осіб з особливими освітніми потребами

  Забезпечуються:

 - наявністю пандусу;

 - відповідним розміром вхідних дверей;

 - відсутністю порогів на І поверсі школи, безперешкодний доступ до їдальні, актового залу, шкільних майстерень, медичного кабінету, навчальних кабінетів;

 - наявністю сучасних вбиралень, пристосованих для осіб з порушеннями опорно-рухового апарату. 

 

  •  
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту