ІСТОРИЧНИЙ ЕКСКУРС
1989 р. - відкриття школи;
1993 р. - відкриття класів для дітей зі зниженим слухом;
1998 р. - започатковано інтеграцію (включення) дітей зі зниженим слухом в загальноосвітні класи школи ІІ-ІІІ ступеня;
з 1999 р. - участь у програмі “Інтеграція дітей з особливими потребами” Всеукраїнського фонду “Крок за кроком";
2001 р. - започатковано впровадження профільного навчання (філологічний, суспільно-гуманітарний, природничо-математичний, економічний) у класах школи ІІІ ступеня;
з 2001 р. - участь в українсько-голландському проекті “MATRA – juice”;
- участь в українсько-польській арттерапевтичній програмі “Непротоптана стежина”;
- школі надано статус експериментального закладу (наказ МОН України від 10.08.2001 №586 “Про проведення науково-педагогічного експерименту “Соціальна адаптація та інтеграція у суспільство дітей із особливими потребами психофізичного розвитку шляхом їх інтеграції у загальноосвітніх закладах);
2004-2007 р.- участь в українсько-нідерландському проекті “MATRA.KAП-Електронне дистанційне навчання: подолання освітньої та соціальної ізоляції людей із проблемами слуху”;
2004-2007 р.–участь в українсько-нідерландському проекті “Привіт”;
2006р. – розпочата співпраця з Публічною початковою школою з інтеграційними класами №7 імені М. Коперніка міста Стальова Воля (Польща). В рамках проекту “Вони серед нас” Європейського Регіонального Розвитку - Програма Сусідство Польща -Україна Інтеррег ІІІ А/Тасіs С
|
з 04.2008 – участь в експерименті щодо створення інклюзивної школи в рамках українсько-канадського проекту "Інклюзивна освіта дітей з особливими потребами в Україні” (2008-2013р.);
з 12.2008 – школі надано статус експериментального закладу всеукраїнського рівня (наказ МОН України від 01.12.2008 №1087 “Про проведення науково-педагогічного експерименту “Соціальна адаптація та інтеграція у суспільство дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, шляхом запровадження інклюзивного навчання”).
|
2008 - 2013рр - участь в українсько-канадському проекті "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні". | ![]() |
Мета проекту: - формування політики у сфері освіти та соціальних послуг, яка спрямовуватиметься на розбудову інклюзивної моделі освіти в Україні. Завдання проекту: - здійснення необхідних змін у соціальній політиці, законодавчій та нормативно-правовій базі; - розробка та впровадження інклюзивної моделі освіти на рівні навчального закладу; - створення інклюзивного простору у громаді за місцем проживання дитини та формування позитивної громадської думки в цілому.
|
20 листопада 2015 року в школі відбулася вагома подія - освячення скульптури Божої Матері. В урочистостях прийняли участь учні, педагоги, працівники школи та батьківська громада. Освячення відбулося напередодні престольного празнику мікрорайону - 21 листопада свято архистратига Михаїла.
|
![]() |
![]() |
![]() |