Методична проблема Підвищення якості освітніх послуг школи та забезпечення їх відповідності Державним стандартам освіти |
![]() |
Етапи реалізації І. Організаційно-теоретичний 2015/2016 н.р. Опанування педагогічним колективом змісту проблеми. Визначення шляхів її реалізації. Теоретична підготовка педагогічних працівників з даної проблеми (діагностування, тренінги, круглі столи, психолого-педагогічний семінар, педагогічні семінари, практичні семінари на базі уроків вчителів-методистів. ІІ. Практичний 2016/2017н.р., 2017/2018н.р. Реалізація змісту та завдань методичної проблеми. Подальше оновлення навчально-виховного процесу на основі упровадження інноваційних педтехнологій : - Фестивалі педагогічної майстерності, Панорами методичних знахідок, педагогічні та проблемні семінари, творчі звіти; - розробка методичних рекомендацій педагогам щодо нових підходів до організації навчання та виховання; - розвиток навчально-методичної та навчально-матеріальної бази навчалних кабінетів щодо забезпечення інноваційної діяльності, участь у районних конкурсах-оглядахнавчальних кабінетів; -розробка методичних проектів в м/к вчителів "Використання інноваційних засобів навчання". ІІІ. Аналітично-узагальнюючий 2018/2019н.р. Розробка системи моніторингових досліджень результатів діяльності педагогічного колективу. Їх аналіз. Підведення підсумків. Узагальнення та поширення кращого досвіду вчителів школи. Презентація досягнень учасників навчально-виховного процесу на сайті школи, публікації в ЗМІ. звіти директора школи перед громадкістю. |
