Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Розвиток досвіду українсько-канадського проекту

Мета проекту
- формування політики у сфері освіти та соціальних послуг, яка спрямовуватиметься на розбудову інклюзивної моделі освіти в Україні.
Завдання проекту
- здійснення необхідних змін у соціальній політиці, законодавчій та нормативно-правовій базі;
- розробка та впровадження інклюзивної моделі освіти на рівні навчального закладу;
- створення інклюзивного простору у громаді за місцем проживання дитини та формування позитивної громадської думки в цілому.
|
Робочі зустрічі з координаторами проекту |

Всеукраїнський семінар "Як зробити школу інклюзивною"
(на базі школи, листопад 2011 року)
|
ЛІДЕРСЬКА КОМАНДА
з розвитку інклюзивного навчання на 2016-2017 навчальний рік
|
 |
Некрасова Ірина Борисівна - керівник лідерської команди
Бобрецька Галина Іванівна - керівник підкомітету "ПОЛІТИКА"
Костюк Галина Павлівна - керівник підкомітету "ЗАГАЛЬНА ШКІЛЬНА ПРАКТИКА"
Філіпчук Оксана Іванівна - керівник підкомітету "ІНКЛЮЗИВНА ПРАКТИКА В КЛАСІ"
|
Основні напрямки роботи
- У своїй діяльності керуватися рекомендаціями щодо завдань та змісту роботи лідерської команди та її підкомітетів, розроблених консультантом українсько-канадського проекту "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні" доктором Т.Лорманом та досвідом, який був напрацьований під час участі у Проекті.
- Врахувати аналіз підсумків внутрішнього моніторингу, проведеного за опитувальниками Посібника "Індекс інклюзії".
- Забезпечити активну участь педагогів, батьківської громадськості, учнів у розвитку умов інклюзивного навчання.
- Спільно з адміністрацією школи здійснювати підтримку роботи педагогів щодо вдосконалення інклюзивного навчання, спираючись на рекомендації координаторів , консультантів Проекту та досвід, набутий за період участі у Проекті.
- Продовжити діяльність щодо психолого-педагогічного супроводу батьків дітей з ООП, втілення принципу "батьки-партнери".
- Активізувати діяльність клубу "Батьки-батькам".
- Забезпечити консультаційну підтримку педагогів району, міста щодо запровадження інклюзивної освіти.
Результативність роботи
У 2013/2014 навчальному році створені умови інклюзивного навчання 26 дітей з ООП у 13-ти інклюзивних класах: 3-х дітей з синдромом Дауна, 2-х дітей - з затримкою психічного розвитку, 2-х учнів з порушеннями опорно-рухового апарату, 1-го - з тяжкими порушеннями мовлення, 18-ти школярів зі зниженим слухом.
|
 |
 |
Для всіх класів з інклюзивним навчанням створені консультативно-педагогічні групи, до їх складу входять: класний керівник, вчителі української мови та математики, сурдопедагог, практичний психолог, соціальний педагог, представник адміністрації школи, відповідальний за інклюзивне навчання, батьки учнів з ООП.
Психологічний та соціальний супровід учнів з особливостями розвитку здійснювали у співпраці з класними керівниками 4 асистентів вчителів, практичний психолог та соціальний педагог. Створені умови для проведення корекційно-розвиткових та логопедичних занять. У січні 2014 року на засіданні педагогічної ради було заслухано питання «Про психолого-педагогічний та соціальний супровід дітей з ООП та роботу з дітьми з «групи ризику» та «кризовими сім'ями».
Члени творчої групи та лідерської команди брали участь у популяризації ідей інклюзивного навчання серед батьківської громадськості, педагогів, зокрема, представляли досвід роботи педагогічного колективу:
- вчителям початкових класів навчальних закладів району - учасникам «Літньої школи-2013»;
- педагогічним працівникам шкіл м. Києва, Харкова, Білої Церкви, які залучені до Всеукраїнського проекту «Розвиваємо інклюзивну школу разом» у жовтні 2013 року;
- делегації освітян з м. Чернігова у січні 2014 року під час «круглого столу» з теми «Інклюзивна освіта-перспектива нова"
|
 |

|
 |
Продовжена педагогічна підтримка учнівського проекту «Відкриваємо серця для добра», робота щодо формування культури толерантності в учнівських колективах.
Учні з ООП та їх однокласники, члени шкільного євроклубу брали участь у презентаціях проектів спільно з учасниками американсько-українського проекту «Share the Respeсt» (делегації м. Києва, Черкас, Луганська, Донецька).
|
Театральна група учнів 3-В класу (керівник Діжовська Т.) була учасником фестивалю «Червоноград збирає друзів», дійства Форум-театр. Відеофільм-виступ групи «Радість» представлений на фестивалі-зустрічі театрів програми «Непротоптана стежина» (м. Глівіце, Польща) та відзначений дипломом фестивалю; на виставці творчих робіт дітей та молоді з ООП презентувалися їх малюнки
|
|
|