Субота, 18.11.2017, 09:00Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 239
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Поради, рекомендації вчителям


 

УЧИТЕЛЮВАННЯ ЯК СТИЛЬ ЖИТТЯ
  • Переступаючи шкільний поріг, пам’ятай: ти обрав не професію, а спосіб життя.
  • Отримуючи нові знання, знайди їм місце у професійній діяльності.
  • Не створюй із себе, як із професіонала, чиюсь копію, пам’ятай: ти – індивідуальність.
  • Пам’ятай, що творчість, яку ти обрав, потребує постійного руху й розвитку.
  • Не соромся ставити запитання колегам, а якщо не отримав повної відповіді – звернись до класиків.
  • Якщо ти знаєш та вмієш те, чого не вміють твої колеги, – поділись своїми знаннями.
  • Не бійся відстоювати свою думку, однак спочатку з’ясуй для себе, чи дійсно вона правильна.
  • Пам’ятай: неможливо розмежувати процеси навчання та виховання.
  • Ти – творча особистість, яка повинна з кожного зернятка таланту виростити квітку індивідуальності.
  • Ніхто й ніколи не вирішуватиме за тебе.
  • Відповідальність за прийняття рішення як в оцінюванні навчальних досягнень учнів, так і в оцінюванні їх учинків, -це повністю твоя відповідальність.
  •  

 




 
ПОРАДИ МОЛОДОМУ ФАХІВЦЮ
  • Якщо дитину часто критикують, вона вчиться ненавидіти.
  • Якщо їй часто дорікають, у неї виникає комплекс провини.
  • Якщо висміюють – стає замкнутою.
  • Ваша неввічливість спричиняє розвиток її брутальності.
  • Ваша несправедливість – її нечесності.
  • Ніщо так не дискредитує старших, як невиконана обіцянка або обман.
  • Якщо дитина привчається до терпимості змалку, вона вчиться бути терпимою до інших і їй не загрожують самітність і беззахисність.
  • Якщо не забувають схвалювати гарні вчинки й думки дитини, то вона вчиться цінувати себе й бути вдячною.
  • Якщо вона зростає в дружелюбності, то навчиться знаходити дружбу й любов.


 

ПРАВИЛА, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ УСПІШНІСТЬ УРОКУ

  • Бути зібраним, чітко та зрозуміло ставити завдання перед учнями, послідовно вести їх до наміченої мети.
  • Бути доброзичливим, не ображати учнів, не обурюватися їх незнанням або нерозумінням. Пам’ятати, що якщо більшість учнів чогось не знають, не розуміють, то помилку потрібно шукати в способах організації їх діяльності.
  • Не перебивати учня, дати йому договорити. Нечітка відповідь може бути наслідком незрозуміло поставленого запитання.
  • Завдання й інструктаж до них повинні даватися чітко, стисло, з обов’язковим з’ясуванням, наскільки зрозумілі учням вимоги.
  • Пильно стежити за відгуками учнів на розповідь, завдання, вимогу. Зниження уваги – сигнали про необхідність змінити темп, повторити викладене або використати на уроці додатковий матеріал.
  • Пам’ятати, що показником уваги можуть бути активне слухання,зосередженість на завданні.
  • Заощаджувати час, вчасно починати урок, завершувати його, коли лунає дзвінок, не допускати довгих сентенцій, “пророблень” окремих учнів.
  • Обов’язково реалізувати висунені до учнів вимоги. Жодна вимога на уроці не повинна лишитися лише задекларованою.
  • Темп уроку підтримувати інтенсивним, але посильним для більшості школярів.
  • Стимулювати запитання учнів, підтримувати ініціативу, схвалювати їх поінформованість


 

Рекомендації психолога вчителю щодо організації навчально-виховного процесу в класі

1.Поводьтеся так, щоб учні відчували, що ви керуєте навчальним процесом, при цьому стимулюйте їхню активність.

2.Не відволікайтеся на незначні порушення, моралізування.

3.Дотримуйтеся доброзичливого, мажорного тону, будьте уважні до кожного учня. Надавайте необхідну підтримку, відзначайте успіхи, створюйте життєрадісний оптимістичний настрій у класі.

4.Стежте за правильністю постави, проводьте фізкультхвилинки; не допускайте перевтоми учнів.

5.Надавайте учням можливість частіше працювати у групах – це може бути стимулом до зайнятості кожного, хорошого настрою і поведінки.

6.Створюйте умови, щоб важкі, слабкі діти мали можливість відчути себе лідерами.

7.Не принижуйте учнів, не припускайте образ, сарказму. Гнів, дратівливість, імпульсивність не сприяють зміцненню дисципліни й авторитету вчителя.

8.Будьте привітними.

9.Не виявляйте антипатій до важких учнів, сподіваючись від них поганої поведінки. Діти відчувають скептичне ставлення до них і часто поводяться згідно з вашими очікуваннями.

10.Не припускайте появи „любимчиків”, це створює зайві проблеми, ускладнює стосунки в колективі.

11.Умійте керувати емоціями, знайте ціну кожному слову, тонові. Не можна вимагати від дитини те, що під силу дорослому, будьте терплячими.

12.Не соромтеся виявляти почуття гумору. Можна посміятися і над собою, не вважайте себе досконалістю. Але не можна висміювати учнів. Дітям імпонує веселий, спритний, оптимістичний учитель.

13.Підтримуйте контакт з учнями поза уроками, на заняттях гуртка, позакласних заходах, спільних походах.


 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Друзі сайту