Методична комісія вчителів

природничо-математичного профілю, основ здоров'я, фізичної культури, "Захисту Вітчизни"

Керівник Знак Лідія Євгенівна

Прізвище, імя, по батькові вчителя Посада Категорія, звання
   Бобрецька Галина Іванівна вчитель математики спеціаліст вищої категорії, "вчитель-методист"
   Білоус Леся Григорівна вчитель географії спеціаліст вищої категорії, "старший учитель"
   Богуш Ольга Олександрівна   вчитель інформатики та математики спеціаліст другої категорії
   Гузь Олег Васильович   вчитель інформатики спеціаліст
   Ільків Світлана Омелянівна ​​​​​​​вчитель хімії ​​​​​​​спеціаліст першої категорії
   Знак Лідія Євгенівна ​​​​​​​вчитель географії ​​​​​​​спеціаліст вищої категорії, "старший учитель"
   Коваль Романа Михайлівна ​​​​​​​вчитель математики ​​​​​​​спеціаліст вищої категорії
   Нарушевич Ірина Павлівна ​​​​​​​вчитель фізики ​​​​​​​спеціаліст вищої категорії, "вчитель-методист"
   Нарушевич Ігор Вадимович ​​​​​​​вчитель фізики та курсу "Захист Вітчизни" ​​​​​​​спеціаліст вищої категорії, "старший учитель"
   Улицька Надія Василівна вчитель географії ​​​​​​​спеціаліст вищої категорії, "старший учитель"
   Філіпчук Оксана іванівна вчитель біології ​​​​​​​спеціаліст вищої категорії, "старший учитель"
   Хома Маряна Володимирівна вчитель математики та інформатики ​​​​​​​спеціаліст
   Чемерис Ольга Павлівна вчитель математики та інформатики ​​​​​​​спеціаліст другої категорії 
   Шабаковська Романна Богданівна вчитель математики  ​​​​​​​спеціаліст вищої категорії, "старший учитель"
   Юрчук Марія Володимирівна вчитель математики  ​​​​​​​спеціаліст вищої категорії, "старший учитель"
   Артишко Анастасія Андріївна вчитель математики та інформатики ​​​​​​​спеціаліст
   Басараб Ольга Юріївна вчитель фізичної культури ​​​​​​​спеціаліст другої категорії 
   Бенець Наталія Теодозіївна вчитель фізичної культури ​​​​​​​спеціаліст вищої категорії 
   Гузь Любов Ярославівна вчитель фізичної культури ​​​​​​​спеціаліст вищої категорії 
   Чумак Галина Іванівна вчитель фізичної культури ​​​​​​​спеціаліст другої категорії 

 

 

Проблемна тема

«Підвищення якості та результативності уроків  шляхом упровадження сучасних освітніх технологій, забезпечення інтегрованого змісту навчальної діяльності. Оптимізація освітнього процесу як засіб забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та збереження їх здоровя"

Основні напрямки роботи

Науковий: забезпечення високого рівня якості та творчих здібностей учнів на основі високого рівня професіоналізму вчителів.

Методичний: вдосконалення уроків шляхом особистісно орієнтованої системи навчання, творчий розвиток учня.

Виховний: створення оптимальних умов для розвитку та саморозвитку особистості учня, спрямованих на поліпшення розумових та фізичних можливостей.

АКТИВНІСТЬ РОБОТИ ПРЕДМЕТНОЇ КОМІСІЇ  

2019 - 2020 навчальний рік

   Методичні  рекомендації щодо викладання математики                              у 2019-2020 навчальному році

 

15.01.2020р Семінар-тренінг "Реалізація наскрізних змістових ліній типових освітніх програм під час викладання предметів. Ключові компетентності учнів"
1. Вступ. Мета. Очікуваний результат. Знак Л.Є.
2. Розминка. Асоціативний кущ групова робота
3. Пізнай компетентність за описом групова робота
4. Наскрізні змістовні лінії та їх реалізація на уроках фізики Нарушевич І.В.
5. Реалізація наскрізних змістовних ліній на уроках математики Юрчук М.В.
6. Практичне завдання "Впровадження наскрізних змістовних ліній на уроках" групова робота
7. Підсумки семінару-тренінгу. Рефлексія. Знак Л.Є

Kluchowi kompetentnosti from Galyna Bobrecka
 

Wtilennia kluchowyh kompetentnostey from Galyna Bobrecka
 
30.10.2019р  Семінар-тренінг "Новий зміст освіти. Головні компоненти                               нової української школи.  Новий український простір."
  1. Вступ. Мета і завдання.  Знак Л.Є.
  2. Вправа "ЖБАН" групова робота
 3. Новий освітній простір. Вимоги до освітнього простору.   Знак Л.Є.
  4. Інформаційно-освітнє середовище   Гузь О.В.
  5. Створення освітнього середовища, що сприяє                               самореалізації кожного учня.   Чумак Г.І.
  6.Визначення нових методичних проблем. Рефлексія.  

 

​​​​​​​