Методична комісія вчителів

природничо-математичного профілю

Керівник Знак Лідія Євгенівна

 

Прізвище, імя, по батькові вчителя Посада Категорія, звання
Бобрецька Галина Іванівна вчитель математики спеціаліст вищої категорії, "вчитель-методист"
Білоус Леся Григорівна вчитель географії спеціаліст вищої категорії, " старший учитель"
Богуш Ольга Олександрівна вчитель інформатики та математики спеціаліст
Ваврисюк Марія Олександрівна вчитель інформатики спеціаліст вищої категорії, " старший учитель"
Гузь Олег Васильович вчитель інформатики спеціаліст
Ільків Світлана Омелянівна вчитель хімії спеціаліст першої категорії
Знак Лідія Євгенівна вчитель географії спеціаліст вищої категорії, " старший учитель"
Коваль Романа Михайлівна вчитель математики спеціаліст вищої категорії
Нарушевич Ірина Павлівна вчитель фізики спеціаліст вищої категорії, " вчитель-методист"
Нарушевич Ігор Вадимович вчитель фізики спеціаліст вищої категорії, " старший учитель"
Улицька Надія Василівна вчитель географії спеціаліст вищої категорії, " старший учитель"
Філіпчук Оксана Іванівна вчитель біології спеціаліст вищої категорії, " старший учитель"
Хома Маряна Володимирівна вчитель математики та інформатики спеціаліст
Чемерис Ольга Павлівна вчитель математики та інформатики спеціаліст другої категорії
Шабаковська Романна Богданівна вчитель математики спеціаліст вищої категорії, " старший учитель"
Юрчук Марія Володимирівна вчитель математики спеціаліст вищої категорії, " старший учитель"
Артишко Анастасія Андріївна вчитель математики та інформатики спеціаліст

 

Проблемна тема

«Підвищення якості освітніх послуг школи до відповідності Державним стандартам освіти».

Основні напрямки роботи

Науковий: забезпечення високого рівня якості та творчих здібностей учнів на основі високого рівня професіоналізму вчителів.

Методичний: вдосконалення уроків шляхом особистісно орієнтованої системи навчання, творчий розвиток учня.

Виховний: створення оптимальних умов для розвитку та саморозвитку особистості учня, спрямованих на поліпшення розумових та фізичних можливостей.

 

АКТИВНІСТЬ РОБОТИ ПРЕДМЕТНОЇ КОМІСІЇ  

2018 - 2019 навчальний рік

02.04.2019р  Педагогічні дискусії  "ІНТЕГРАЦІЯ - новий підхід до організації                                                                              освітнього процесу"
1. Теоретичні аспекти та сучасний досвід   Шабаковська Р.Б.
2. Форми інтеграції   Шабаковська Р.Б.
3. Інтегрований урок Хома М.В.
4. Обмін власним досвідом інтеграції предметів                                       (географія +фізика).   Знак Л.Є.                      Нарушевич І.В.
Завдання сучасної природничої освіти - переорієнтуватися на формування таких життєво-практичних компетентностей учнів, які сприяли б їхній адаптації, активній участі у житті суспільства. Досягти цієї мети може допомогти реалізація інтегрованого підходу в навчанні учнів. За допомогою багатьох предметів учні пізнають навколишній світ із різних боків. Під час проведення інтегрованих уроків у школярів формуються цілісні знання про обєкти , явища і процеси природи. Інтегроване навчання обумовлює набуття важливих навичок для життя  , таких як уміння працювати в команді та вирішувати проблеми

04 лютого 2019 року

в школі пройшли творчі звіти вчителів природничо-математичного циклу, які атестуються.  

 Бобрецька Галина Іванівна,           Богуш Ольга Олександрівна,               Знак Лідія Євгенівна,                     Нарушевич Ігор Вадимович,             

Вчителі винесли на засідання атестаційної комісії І рівня змістовні, грамотно створені  презентації із досвіду своєї роботи.    

 

АТЕСТАЦІЯ

10-15.12.19    Участь у майстер-класі "Педагогічна майстерня"

Урок - проект геометрії   "В КРАЇНІ ТРИКУТНИКІВ"   в 7-А класі                                      Вчитель: Бобрецька Галина Іванівна

 

Урок із застосуванням ІКТ " Розкладання многочлена на множники" (алгебра 7-Г клас)

Вчитель: Богуш Ольга Олександрівна

Інтегрований урок фізики і географії "Подорож у крижане королівство"  у 8-А класі

Вчителі: Нарушевич Ігор Вадимович, Знак Лідія Євгенівна 

   

 

15 січня 2019 року

Семінар-тренінг "Технології розвитку критичного мислення школярів"

 1. Критичне мислення Знак Л.Є.

 2. Розвиток критичного мислення на уроках математики.

Бобрецька Г.І.
3. Розвиток критичного мислення на уроках географії Білоус Л.Г.
4. Застосування стратегії критичного мислення на уроках природничих наук Ільків С.О.

Znak l from Galyna Bobrecka

Krytychne myslennja from Galyna Bobrecka

 

 

31 жовтня 2018 року

СЕМІНАР-ТРЕНІНГ   "Компетентісний підхід до формування моделі випускника НУШ" 

1.Освітня програма школи. Модель випускника.          Бобрецька Г.І.
2. Компоненти компетентностей, зміст завдань, які реалізуються на уроках.         Нарушевич І.В.
3.Актуальний інструментарій сучасного вчителя (мозковий штурм).         Знак Л.Є.
   - Сучасні педагогічні технології.          всі члени комісії
    - Новаторські типи уроків          всі члени комісії