Визначні дати 2018-2019 навчального року

ЗОЛОТІ ПРАВИЛА

                                  КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

 

 1Учитель має бути особистістю привабливою для дітей.

2 Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний та відвертий.

3 Учитель має бути відвертим у стосунках з усіма учнями.

4 Учитель має бути веселим , жартівливим.

5 Учитель має раціонально використовувати свій час.

6 Учитель має бути доброзичливим.

7 Учитель має постійно вдосконалюватися, розширювати свій кругозір.

8 Гасло вчителя: "Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням"

9 Учитель повинен реалізовувати  ііндивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати.

10 Класний керівник має створити учнівський колектив  у якому панують доброзичливі стосунки.

11 Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення.

12 Учителеві слід любити й захищати дитину, поважати її почуття.

13 Учителеві необхідно виховувати в дітей самодисципліну. 

ПОРАДИ

ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ  ДОВІРИ      МІЖ ПІДЛІТКОМ  І КЛАСНИМ КЕРІВНИКОМ    В КРИЗОВИЙ СТАН ДЛЯ НИХ

1 Уважно вислухайте підлітка. Прагніть до того, щоб підліток зрозумів , що він вам не байдужий і ви готові зрозуміти  і прийняти його Не перебивайте, не показуйте свого страху. Відносьтесь до нього серйозно, з повагою

2 Запропонуйте свою підтримку та допомогу. Постарайтесь переконати , що даний стан (проблеми) тимчасові і швидко пройдутьт. Проявіть співчуття і покажіть , що ви поділяєте і розумієте його почуття.

3 Поцікавтесь, що найбільше в даний час  турбує підлітка.

4 Впевнено спілкуйтесь з підлітком. Саме це допоможе йому повірити у власні сили. Головне правило в роботі з дітьми  - не нашкодити.

5 Використовуйте слова - речення , які будуть сприяти встановленню контакту: розумію, звичайно, відчуваю , хочу допомогти.

6 В розмові з підлітком дайте зрозуміти йому , що він необхідний і іншим , і унікальний як особистість. Кожна людина, незалежно від віку, може мати позитивну оцінку своїй діяльності.

7 Недооцінка гірша, ніж переоцінка. Надихайте підлітка на високу самооцінку. Вмійте слухати, довіряти  і викликати довіру в нього.

8 Звертайтесь за допомогою, консультацією до спеціаліста, якщо щось насторожило вас у поведінці підлітка.

ПОРАДИ КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ

   ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ

  ВИХОВНОЇ РОБОТИ

1 Підвищувати рівень організованості класного колективу (дисциплінованістьт, робота учнівського самоврядування).

2 Різноманітність позаурочного життя класу.

3 Слідкувати за динамікою динамічного зростання рівня вихованості учнів.

4 Підвищувати рівень розвитку класного колективу(згуртованість, активність, ініціативність учнів виховний вплив колективу на цого членів , рівень розвитку громадської думки).

5 Активно співпрацювати класному керівнику  з класом.

6 Тримати тісний звязок із сімєю .

7 Проводити роботу з проблемними учнями , надавати їм педагогічну підтримку на основі індивідуального підходу.

8 Створити умови захищеності та комфортності перебування кожного вихованця у класі , школі.