Визначні дати 2018-2019 навчального року | ![]() |
ЗОЛОТІ ПРАВИЛА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА |
![]() |
1Учитель має бути особистістю привабливою для дітей. 2 Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний та відвертий. 3 Учитель має бути відвертим у стосунках з усіма учнями. 4 Учитель має бути веселим , жартівливим. 5 Учитель має раціонально використовувати свій час. 6 Учитель має бути доброзичливим. 7 Учитель має постійно вдосконалюватися, розширювати свій кругозір. 8 Гасло вчителя: "Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням" 9 Учитель повинен реалізовувати ііндивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати. 10 Класний керівник має створити учнівський колектив у якому панують доброзичливі стосунки. 11 Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення. 12 Учителеві слід любити й захищати дитину, поважати її почуття. 13 Учителеві необхідно виховувати в дітей самодисципліну. |
![]() |
ПОРАДИ ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ДОВІРИ МІЖ ПІДЛІТКОМ І КЛАСНИМ КЕРІВНИКОМ В КРИЗОВИЙ СТАН ДЛЯ НИХ |
1 Уважно вислухайте підлітка. Прагніть до того, щоб підліток зрозумів , що він вам не байдужий і ви готові зрозуміти і прийняти його Не перебивайте, не показуйте свого страху. Відносьтесь до нього серйозно, з повагою 2 Запропонуйте свою підтримку та допомогу. Постарайтесь переконати , що даний стан (проблеми) тимчасові і швидко пройдутьт. Проявіть співчуття і покажіть , що ви поділяєте і розумієте його почуття. 3 Поцікавтесь, що найбільше в даний час турбує підлітка. 4 Впевнено спілкуйтесь з підлітком. Саме це допоможе йому повірити у власні сили. Головне правило в роботі з дітьми - не нашкодити. 5 Використовуйте слова - речення , які будуть сприяти встановленню контакту: розумію, звичайно, відчуваю , хочу допомогти. 6 В розмові з підлітком дайте зрозуміти йому , що він необхідний і іншим , і унікальний як особистість. Кожна людина, незалежно від віку, може мати позитивну оцінку своїй діяльності. 7 Недооцінка гірша, ніж переоцінка. Надихайте підлітка на високу самооцінку. Вмійте слухати, довіряти і викликати довіру в нього. 8 Звертайтесь за допомогою, консультацією до спеціаліста, якщо щось насторожило вас у поведінці підлітка. |
ПОРАДИ КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИХОВНОЇ РОБОТИ |
![]() |
1 Підвищувати рівень організованості класного колективу (дисциплінованістьт, робота учнівського самоврядування). 2 Різноманітність позаурочного життя класу. 3 Слідкувати за динамікою динамічного зростання рівня вихованості учнів. 4 Підвищувати рівень розвитку класного колективу(згуртованість, активність, ініціативність учнів виховний вплив колективу на цого членів , рівень розвитку громадської думки). 5 Активно співпрацювати класному керівнику з класом. 6 Тримати тісний звязок із сімєю . 7 Проводити роботу з проблемними учнями , надавати їм педагогічну підтримку на основі індивідуального підходу. 8 Створити умови захищеності та комфортності перебування кожного вихованця у класі , школі. |